Team Eternity X [ξχ]
Would you like to log into the Eternity X forums? If so, click here. And if you haven't registered yet, please do so.

- Andy, ξX Leader & Lee the noob.


Welcome to the ξχ team, a Mario Kart Wii clan of competitive fun and friendship since October 2008!
 
HomePortalCalendarGalleryFAQSearchMemberlistUsergroupsRegisterLog in

Share | 
 

 May I join?

View previous topic View next topic Go down 
AuthorMessage
smwat
Newcomer Member
Newcomer Member
avatar

Posts : 7
Love : 15292
Reputation : 0
Join date : 2009-04-11
Age : 20
Location : USA

PostSubject: May I join?   Wed Apr 22, 2009 4:11 pm

Hi,
fc is 0774-8432-0731
mii name: $mW@t
Back to top Go down
Andy
Clan Leader/Admin
Clan Leader/Admin
avatar

Posts : 497
Love : 16474
Reputation : 7
Join date : 2009-02-19
Age : 23
Location : Washington, USA

PostSubject: Re: May I join?   Wed Apr 22, 2009 4:20 pm

OMG really? Yay we'd love to have you in! Nice to meet you!


btw r u stealth or do you know him?
Back to top Go down
smwat
Newcomer Member
Newcomer Member
avatar

Posts : 7
Love : 15292
Reputation : 0
Join date : 2009-04-11
Age : 20
Location : USA

PostSubject: Re: May I join?   Wed Apr 22, 2009 7:59 pm

who is stealth?
Back to top Go down
Spin*Ex
Clan Leader/Admin
Clan Leader/Admin
avatar

Posts : 75
Love : 15212
Reputation : 0
Join date : 2009-04-15
Age : 21
Location : Seattle,WA

PostSubject: Re: May I join?   Thu Apr 23, 2009 5:52 am

Kira-San wrote:
OMG really? Yay we'd love to have you in! Nice to meet you!


btw r u stealth or do you know him?



Yeah it's always good to have some more members!
Back to top Go down
Spin*Ex
Clan Leader/Admin
Clan Leader/Admin
avatar

Posts : 75
Love : 15212
Reputation : 0
Join date : 2009-04-15
Age : 21
Location : Seattle,WA

PostSubject: Re: May I join?   Thu Apr 23, 2009 5:55 am

smwat wrote:
who is stealth?


Hello smwat,


Welcome to Ex! Hope you enjoy the community and have fun!

RULES


1.Be Nice To Eachother!

2.Work together!

3.Don't Swear!

4.Laugh with eachother!

5.Most importantly HAVE FUN!
Back to top Go down
Andy
Clan Leader/Admin
Clan Leader/Admin
avatar

Posts : 497
Love : 16474
Reputation : 7
Join date : 2009-02-19
Age : 23
Location : Washington, USA

PostSubject: Re: May I join?   Fri Apr 24, 2009 3:26 pm

Welcome Swat
Back to top Go down
smwat
Newcomer Member
Newcomer Member
avatar

Posts : 7
Love : 15292
Reputation : 0
Join date : 2009-04-11
Age : 20
Location : USA

PostSubject: Re: May I join?   Fri Apr 24, 2009 4:20 pm

no, smwat : )
Back to top Go down
FRZ->DOOMY<3ξx
Veteran Member
Veteran Member
avatar

Posts : 288
Love : 15367
Reputation : -1
Join date : 2009-03-08
Age : 35
Location : GHOST VALLEY 2

PostSubject: Re: May I join?   Mon Apr 27, 2009 1:47 pm

farao yo smwat if u wanna add me my fc-2234-9184-8289 let me know then i will add u. alien
Back to top Go down
http://www.youtube.com/user/THEBRUMBLEBEE?feature=mhum
smwat
Newcomer Member
Newcomer Member
avatar

Posts : 7
Love : 15292
Reputation : 0
Join date : 2009-04-11
Age : 20
Location : USA

PostSubject: Re: May I join?   Mon Apr 27, 2009 7:16 pm

not now cuz I can't
Back to top Go down
smwat
Newcomer Member
Newcomer Member
avatar

Posts : 7
Love : 15292
Reputation : 0
Join date : 2009-04-11
Age : 20
Location : USA

PostSubject: Re: May I join?   Mon Apr 27, 2009 7:16 pm

but I will soon
Back to top Go down
Spin*Ex
Clan Leader/Admin
Clan Leader/Admin
avatar

Posts : 75
Love : 15212
Reputation : 0
Join date : 2009-04-15
Age : 21
Location : Seattle,WA

PostSubject: Re: May I join?   Tue Apr 28, 2009 5:28 am

Yay!
Back to top Go down
FRZ->DOOMY<3ξx
Veteran Member
Veteran Member
avatar

Posts : 288
Love : 15367
Reputation : -1
Join date : 2009-03-08
Age : 35
Location : GHOST VALLEY 2

PostSubject: Re: May I join?   Fri May 01, 2009 6:42 pm

smwat wrote:
but I will soon
let me know
Back to top Go down
http://www.youtube.com/user/THEBRUMBLEBEE?feature=mhum
Sponsored content




PostSubject: Re: May I join?   

Back to top Go down
 
May I join?
View previous topic View next topic Back to top 
Page 1 of 1
 Similar topics
-
» Characters join squads
» Join My Flockdraw
» the /join english chat thread
» Need People To Join Me For Charity (read below)
» request to join hellbound (Gabrielzaza)

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Team Eternity X [ξχ] :: Eternity X [ξχ] :: Joining Team Eternity X [ξχ]-
Jump to: